Toekomstige popster skuil in Hoërskool Strand


-Francious Pheiffer

Lindi-Mari Charles, of  Lindi Erasmus soos ons haar ken, is tans besig om haar kinderdroom, asook talent, ten volle uit te leef. Op die ouderdom van twee jaar begin sy haar ouers se kuiergaste met sangitems vermaak en besef soos sy ouer word dit  haar roeping en die toekomstige leefwyse is, eerder as beroep, waarin sy haarself wil bevind. Vanjaar, 2016, is haar vyfde jaar as professionele sangeres. 2015 was vir Lindi-Mari ‘n belangrike jaar in haar sangloopbaan. Sy het ‘n skryfproses van drie maande begin om haar eie solo-album op te neem. Heinz Winkler, bekende sanger en Idols SA se eerste wenner, het Lindi-Mari bygestaan met die skryf van die liedjies op haar album. Hy het haar ook gehelp om hierdie album, Prinses, te vervaardig. ‘n verdere drie maande van komposisie het gevolg. Teen die einde van 2015 kon die opnames begin.

Alhoewel hierdie na ‘n langdurige proses klink, was dit net die begin. Na die opnames moes die album deur ‘n verskeidenheid vervaardigers gefinaliseer word. Die proses is afgesluit deur die registrering van die album, kopieregte op die liedjies en nog vele komplekse prosesse. Op die ou end duur die hele proses ongeveer ‘n jaar. “As alles goed, behoort die album teen die einde van Oktober op die rakke van verskeie musiekwinkels te wees.”

Tydens ‘n onderhoud met Lindi-Mari het sy ‘n paar interessante vrae beantwoord.

Wat is vir jou die belangrikste eienskap wat ‘n sanger/sangeres in die sangbedryf moet hê?

Beslis nederigheid. Sodra jy grootkop raak, verloor jy waaroor dit rêrig gaan om ‘n sanger of musikant te wees. Die mense wat jou ondersteun, hou nie daarvan as jy grootkop kry nie, en jy sal baie lojale aanhangers verloor as jy nie onthou waar jy vandaan kom nie.

 Dink jy talent oorskry harde werk of is albei ewe belangrik?

Na my mening is albei ewe belangrik. Vir jou talent om jou iewers te bring, verg dit harde werk wat daarmee saamkom. Die talent is ‘n geskenk van ons Hemelse Pappa en jy moet dit laat werk deur hard te werk.

 Wie is vir jou die belangrikste ondersteuningspilaar in dit wat jy doen?

My ma. Sy is op die oomblik my bestuurder, of soos ons haar noem, my momager. Sy reël al my optredes, bestuur my geld wat ek inkry en bemark my daagliks. Nie net is sy in beheer daarvan nie, maar sy en my pa ondersteun my droom al vandat ek klein was, en hulle het my gehelp tot waar ek vandag is.

 Wat was vir jou die lekkerste optrede tot dusver ?

Vanjaar se KKNK-opvoering. Dit was vir my ‘n groot oomblik om my kleintyddroom uit te leef terwyl ek skouers skuur met van Suid-Afrika se grootste kunstenaars en die mense na wie ek opkyk.

  Watter raad kan jy aan iemand gee wat van jongs af sukses wil behaal in die musiekbedryf?

Die musiekbedryf is een van die moeilikste bedrywe om in te wees. Die mense is vreeslik kompeterend, maar hou net moed en moet nie opgee op jou drome nie. Own every moment, want jy weet nooit wie in die gehoor vir jou sit en kyk nie!

 Ons gaan nog baie van Lindi-Mari Charles hoor, wat dalk nog eendag op Skouspel of Afrikaans is Groot se verhoog ‘n toekening vir haar merkwaardige talent gaan ontvang.

Gaan loer gerus op haar Facebookblad : @LindiMariCharles vir besprekings en opkomende vertonings.

 

 

Jou kommentaar...

