Godsdiens


~Lindi Joubert

Ps.23:6

“Net goedheid en guns sal my volg al die dae van my lewe; en ek sal in die huis van die Here bly in lengte van dae.”

Hierdie versie is deel van Psalms 23 wat ‘n verskriklike mooi versie is in die Bybel. Dit leer ons dat die Here ons altyd sal beskerm en ons Herder is en ons verskriklik baie lief het. Vers 6 leer ons dat ons ‘in lengte van dae’ in die Here se huis sal bly. Nou ek glo dat as jy alklaar jou hart vir die Here gegee het, woon jy reeds in Sy huis, maar daardie laaste sin van vers 6 verwys ook na die Hemel. Ons sal in lengte van dae in die Here se huis bly wat die Hemel is . Dit is iets om na uit te sien as jy vir my vra! Om so daaraan te dink… Jy sal elke liewe dag by die een wees wat jou heel eerste lief gehad het en wat jou beskerm. Dit klink soos ‘n fees !!!

Uitdaging vir die week:

Hierdie uitdaging is om elke aand te bid om dankie te sê dat Hy jou in Sy huis wil laat woon in lengte van dae.

Jou kommentaar...

